2016. november 1., kedd

Hétvége Boulderben

Utah szépséges kanyonjai után továbbindultunk – a salt lake city-i reptér azonban ismét fekete lyuknak bizonyult, ahonnan lehetetlen elsőre továbbrepülni. Vagy másodikra, harmadikra. A négy és fél az igazi. Ideérkezésünkkor megjártuk az E terminált, ahol nem fértünk fel a St. George-ba induló járatra és ezzel nyertünk plusz négy óra autózást. Most hozzátettük a B, C és D terminálokat is, rohangásztunk fel-alá, mint a mérgezett egerek – Denverbe ugyanis nem kevés járat megy Salt Lake Cityből, de négy különböző terminálról és nagyjából folyamatosan. Sorban álltunk a D-nél, nem jött össze, átrohantunk a C terminálra, az is tele volt, hajrá a B-re, több mint tele. Egy órával később volt még két járat, melyek lényegében egy időben indultak, persze a B és a D terminálról, egymástól tizenöt perc tempós gyaloglásra. Persze, hogy mindkét terminálon az utolsó kaputól, amikhez a legtöbbet kellett caplatni. Odarohan, megkérdez, visszarohan, ott is megkérdez, aztán végiggondoltuk, hogy melyikre van több esélyünk felférni és ott álltunk sorba. Szerencsére ez már bejött, irány Denver. Sőt, egész pontosan Boulder (szintén Colorado), ahol meglátogattuk Boriékat. Boulder jó százezres város a Sziklás-hegység és a préri határán, szép hely.

Dombokkal a háttérben (kép innen)

A hétvégénket beszélgetéssel, társásozással, kutyasétáltatással és kirándulással töltöttük, a gulyást és a frissen sült kalácsot pedig még most is emlegetjük =)

Szombaton megnéztük a Denvertől
 délre található Garden of the Godsot

Sziklák, túraösvények

Mindenféle szépség található a jó 500 hektáros parkban

Zöld és vörös

Sokan járnak túrázni, lovagolni, de sziklát mászni is a parkba

Virágzó kaktuszok

Kilátás

Csavaros

Kanyarog

Nagyobb kört akartunk sétálni, de az egyik ösvényen találtak az előttünk haladók egy csörgőkígyót, ami nem nagyon akart lemászni az útról, csak tekergett és csörgött, így feladtuk a második hurkot. Welcome to Colorado!

Azért az alternatív útvonal sem volt ronda

A ’Kissing camels’ avagy a ’Csókolózó tevék’ formáció

Ebbe meg az egyik kereszteződésben botlottunk.
 Itt tényleg mindent lehet.

Vasárnap nagy reggelizést csaptunk, aztán elmentünk még a közeli parkba megsétáltatni Pötyit. Délután pedig felpakoltunk a motyónkat és nekiindultunk az utolsó etapnak – irány San Francisco. Borinak, Tomának és Pötyinek ezúton is köszönjök a finomságokat, a társaságot és a szíves vendéglátást, nagyon örültünk! =)

Pötyi – a hétvége sztárja (Bori fotója)