2012. június 28., csütörtök

Bécs egy szeletje

Wien-nightstop. Esti érkezéssel, másnap délelőtti bóklászással.

Első körben az UNO-City, avagy Vienna International Centre környékén néztem körül, ez az épületegyüttes az ENSZ harmadikszámú központja Genf és New York mellett.

Madártávlatból (en.wikipedia.org)


Templomocska a jellegzetes ívek előtt


Más szemszögből pedig üvegpaloták a háttérben


Tükör az üvegrengetegben

Ez alapján nem sejtené az ember, de közvetlenül az UNO-City tőszomszédságában található a Donaupark, ahol jókat lehet sétálni, Dunát bámulni és van egy elég klassz játszótér is. Amikor én ilyen korban voltam, hozzám hasonlóan a játszóterek is még gyerekcipőben jártak, így azért néha ma irigykedem egy kicsit…

Gyerekek és a veszélyérzet…


Dzsungel

A parkban található Ausztira Lakihegyi adótornya, vagyis legmagasabb, szabadon álló építménye; a Donauturm.

Felhőkkel

Később, a „lóg az eső lába” ellenére úgy döntöttem, érdemes körülnézni a belvárosban is, rég jártam már arra.

Drótkutyák


Kavicscukrok


Medvék


Belső udvar


Vendégekre várva


Cipőbolt előtt – a két középső cserép remek :)


Stephansplatz – a belváros főtere


Szőnyegminta – erről Iló, te jutottál eszembe


Frissen kelt kacsa a Volksgartenben


Maya, azt a felfordított tatutálat
egyszer megszerzem neked! :)


Kaktuszkert, ablakban


Virágbolt, kirakatban


Belváros. Akár Budapest is lehetne :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése